Alla inlägg under oktober 2010

Av Rebecca tylebrink - 19 oktober 2010 17:57

tjena på er   

 

Nästan ett helt år sen man va här inne och bloggade =) har haft annat och tänka på(skolan).

Det har väl inte hänt så mkt på sen sist, har tagit konfiermation(stav), det va faktist riktigt skönt! Nu slipper man gå i kyrkan ! träffarna på torsdagarna va ju jävla KUL !  

Imorgon ska man på elmia med pappa m.f Ska bli kul .... har tagit ledigt från skolan . SKÖNT!

maritha vart väl lite sur när hon fick ledighets lappen men men det skiter ja í, jag ska åka !  

Idag har det varit en helt vanlig tisdag men lektionerna ITV, svenskengelska, svenska, matte, engelska och so.. alla kärnämnen . och sluta kl.14.10 men tog inte bussen hem då. jag va till policen och hämta mitt leg. 

 

sen gick jag till stora bibblan för och möta hanna pch pernilla men dom va inte där så fick börja gå till skolan . för som skulle till yvonne och prata med henne om prao-plats,   möte dom nästan vid skolan sen gick vi till bibblan och vänta på bussarna    ja va hemma vid 20 i 4. gjorde lite matte när jag kom in, så jag inte ligger efter . men gjorde mer än vad man behövde göra men det är ju bara bra  sen va ja ute till fåren med lite mat . sen har jag inte gjort så mkt .... hahhaah . nu ska jag äta lite ... vi ses i mörra kanske vi får se   

 

puss och kram skumbanan     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


BeccaTylebrink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards