Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

prao =)

Av Rebecca tylebrink - 28 februari 2010 15:36

tjaaaa <333333


Då va det prao nästa vecka   Gött och slippa skolan =)... skulle till kyrkan men mamma hade börjat med min byrå(svartbrun) så jag hjälpte till med det gick inte så bra så jag gick där ifrån =( så jag plocka ur min bokhylla , smycken, böcker, filmer m.m . det vart riktigt bra på min rum nu   Är riktigt stolt   .

sen har vi fixat lite på toa uppe =) vi har köpt il gröna pallar och en grön duk... och en ny byrå(vit) dit    micka och nova kom upp med mormor förut men mormor stanna inte så länge , det är inte så ovanligt  hon måste hem till sin kamin HAHA lilla mormor    På onsda elr torsda ska man jobba på lerbäcks teater med mamma, vi ska duka ..... hoppsa det inte blir på torsdag då är det ju konfa men får väl gå lite tidigare .... Sen på fredag så jag vara barnvakt åt nova      förr att micka och fredda ska på kryssning till talin =) vill också <3333 



Herrrrrrrrå   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca tylebrink - 19 oktober 2010 17:57

tjena på er      Nästan ett helt år sen man va här inne och bloggade =) har haft annat och tänka på(skolan). Det har väl inte hänt så mkt på sen sist, har tagit konfiermation(stav), det va faktist riktigt skönt! Nu slipper man gå i kyrkan ! tr...

Av Rebecca tylebrink - 13 mars 2010 14:35

tjena bloggen :P hahahhaah lite fjortis .....   I går va jag på bio med Ida Per Johan Anna och Ylva  Anna och Ylva är ledarna kan man säga =) vi kolla på farsan , fy faan vad bra !!!. Anna hade lånat sin brors bil med basslåda i   fan vad vi dunk...

Av Rebecca tylebrink - 3 mars 2010 14:33

 tjaaa<333     idag ska man jobba på lerbäcks teater.... och duka lite elr jag vet inte om vi ska duka eller om vi bara ska titta på och få in det i skalen =) HAHA . hoppas det kommer att gå bra <333   I mörra blir det och städa och polera ...

Av Rebecca tylebrink - 25 februari 2010 18:38

tjatja<333   har nyss kommit ur duschen (skönt) Då är magsjukan över  fast kan inte äta så mkt... får äta ofta men lite. det har varit den värsta magsjukan jag haft ! usch usch .... skönt att den är över =)  I mörra blir det marieberg med ...

=)

Av Rebecca tylebrink - 23 februari 2010 14:43


         JAG <333

Presentation


BeccaTylebrink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards