Alla inlägg under mars 2010

Av Rebecca tylebrink - 13 mars 2010 14:35

tjena bloggen :P hahahhaah lite fjortis .....


I går va jag på bio med Ida Per Johan Anna och Ylva  Anna och Ylva är ledarna kan man säga =) vi kolla på farsan , fy faan vad bra !!!. Anna hade lånat sin brors bil med basslåda i   fan vad vi dunka och sjöng   ja ida och johan satt bak och per satt fram och böt låt. Det roligaste va på vägen hem !!! vi hitta en skiva men en bra låt på "tuttar tuttar tuttar överallt"   när vi kom till åsbro så vi viva( tryckte på men knapp =) ) ner runterna och skrek : ÅSBRO !!!!!!!!! .

johan tyckte jag va knäpp :O men men , först lämna vi johan sen skulle jag och ida gå av din kyrkan men idas pappa hade inte kommit så vi åkte och lämna per ist för och vänta....... jag skrek till alva :

HÖR DU MIG!?!?!?!?!?!!?

 sen skrek jag:

JAG HÖR INTE DIG... anna bara skrata =) hihihi

bra att inte någon mer va med då hade vi inte fått plats ....

idag är jag lite hes för jag skrek så mkt men det är det värt.. hihihihihi...



DEN KVÄLLEN MÅSTES GÖRAS OM !!!!!!!!!!!!!! FY FAN VAD ROLIGT VI HADE !!!!!

ikväll blir det och åka ut med thessa <333 just nu sover thessa i soffan ... fan vad hon snarkar , det låter som en traktor som kör utanför här =) hahahah

nehe nu ska jag göra iordning mig   för ska jobba på teatern idag :p det av skit stresit föra gången ...... hoppas det inte blir det idag !!!  


ses <33333

Av Rebecca tylebrink - 3 mars 2010 14:33

 tjaaa<333  


idag ska man jobba på lerbäcks teater.... och duka lite elr jag vet inte om vi ska duka eller om vi bara ska titta på och få in det i skalen =) HAHA . hoppas det kommer att gå bra <333   I mörra blir det och städa och polera traktorn (john Dereen) och sen blir det konfan med gänget<333 ida och jag kanske blir dom ända tjejerna om inte lillen(hanna) kommer <333 och på fredag, då blir det BIO med Jucket edvin Per Ida  Lebben och Emma <333 =) vet inte vad vi ska se ... det vore kul om alla gick på en film och inte tjejena gick på en och killarna på en =( =(  

jag ska vara med dom coola grabbarna NOT HAHA   

nehe vad ska man skirva nu då ???????

kom så ska jag kasta koskit på dig HAHA ...... nehe nu har jag hjärnsläpp.....

jag måste börja plugga lite ikväll jag har 3 prov nästa vecka ... HATART !!!!!!!

kemi- tisdag

fysik (omprov) =(- onsdag

hemkunskap-torsdag

hoppas dom har kul i skolan MOHAHAHA .... jag längtar inte tillbaka till skolan =( fy faaaaan! *-*-*-*

Presentation


BeccaTylebrink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards